Σελίδες

Κυριακή 30 Μαρτίου 2014

Το εγχείρημα agrotopia.gr

Χωρίς Μεσάζοντες

Τι είναι το AGROtopia;
Το AGROtopia είναι μια ηλεκτρονική πλατφόρμα που προωθεί την απευθείας πώληση αγροτικών προϊόντων από τον παραγωγό στον καταναλωτή δημιουργώντας έτσι άμεσο όφελος και για τους δύο.
Στην Ελλάδα των μνημονίων και της κρίσης υπάρχουν χιλιάδες συνάνθρωποι μας που δεν έχουν χρήματα ούτε για να καλύψουν τις βασικές διατροφικές τους ανάγκες. Παρόλα αυτά υπάρχουν έμποροι – κοινώς μεσάζοντες – (*)οι οποίοι εδώ και δεκαετίες εκμεταλλεύονται τους παραγωγούς και κερδοσκοπούν σε βάρος της ελληνικής κοινωνίας.
Με αφορμή τα παραπάνω θεωρούμε ότι έχει φτάσει η ώρα τέτοια φαινόμενα να εξαλειφθούν. Αυτό μπορεί να επέλθει μόνο με την ενεργή συμμετοχή του καθένα και της καθεμιάς μας. Πρέπει μέσα από την καθημερινή μας δραστηριοποίηση να σταματήσουμε κάθε τι που όλα αυτά τα χρόνια λειτουργούσε σε βάρος των ζωών μας.
Να παλέψουμε να μην βρεθεί κανένας συνάνθρωπος μας εκτεθειμένος και ανυπεράσπιστος απέναντι στην κρίση.
H προσπάθεια αυτή εφορμάται από τα εκατοντάδες εγχειρήματα αλληλεγγύης που έχουν αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια από άκρη σε άκρη της Ελλάδας, έχει ως βάση της την προσφορά του καθενός και της καθεμιάς μας και είναι μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.

Η ιστοσελίδα αυτή αποτελεί το τεχνικό μέσο για την επίτευξη του τελικού στόχου που είναι η εξάλειψη των μεσαζόντων. Η ηλεκτρονική πλατφόρμα AGROtopia δίνει την δυνατότητα στους καταναλωτές να εγγραφούν και να παραγγείλουν προϊόντα, στις ομάδες να οργανώσουν μια διάθεση προϊόντος, στους παραγωγούς να εκδηλώσουν ενδιαφέρον για την πώληση των γεωργικών τους προϊόντων.

Ενθαρρύνουμε κάθε ομάδα πολιτών, συνέλευση γειτονιάς ή εθελοντική ομάδα που θέλει να διοργανώσει διάθεση αγροτικών προϊόντων να επικοινωνήσει μαζί μας.
http://agrotopia.gr/

Το κίνημα χωρίς μεσάζοντες  τον τελευταίο καιρό βρίσκεται υπό διωγμόν. .παρά την απήχηση που γνωρίζουν οι σχετικές διοργανώσεις. Τα επεισόδια πολλά γι'αυτό είναι καλύτερα να κάνουμε ένα ειδικό αφιέρωμα.
Να κλείσουμε εδώ θυμίζοντας πως η πρωτοβουλία που ξεκίνησε σαν "κίνημα της πατάτας" έφτασε  πριν λίγους μήνες να γίνει πρωτοσέλιδο στους New York Times.
Διαβάστε το άρθρο. Έχει αναφορές στους αριθμούς  των ατόμων που εθελοντικά υποστηρίζουν τις δράσεις, αλλά και την καχυποψία που προκάλεσε η ανιδιοτελής προσφορά στα χρόνια της κρίσης!!
After crisis Greeks work to promote "social" economy
http://www.nytimes.com/2014/01/29/world/europe/after-crisis-greeks-work-to-promote-social-economy.html?_r=0

(*)΄Μια ένσταση για την ταύτιση έμπορος=μεσάζοντας την έχουμε,αλλά καλύτερα να την σχολιάσουμε στην ιστοσελίδα τους.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι σκέψεις σας είναι ευπρόσδεκτες.Γράψτε ένα σχόλιο.