Σάββατο 3 Μαΐου 2014

Ιστορίες καθημερινής τρέλας


είναι ο δικός μας τίτλος

Του εισοδήματος το κάγκελο....
είναι ο τίτλος του κειμένου που αναδημοσιεύουμε από το ιστολόγιο http://tistrellis.pblogs.gr(εδώΌπου διαβάζουμε για  τις  περιπέτειες των ανέργων.
Οι οποίες μπορεί να μην είναι σε κάθε  περίπτωση  καθημερινές είναι πάντως για όλους  ετήσιες...
Γιατί καλό είναι να μη μιλάμε μόνο για τα δικές μας εμπειρίες, όταν τα ίδια ζουν κι άλλοι χιλιάδες Έλληνες.
Ας  διαβάσουμε λοιπόν τι γράφει, επισημαίνοντας πως το κείμενο δεν αφορά τα λεφτά που μοιράζει ο μπαρμπαΣαμαρας...αλλά λιγότερο εξεζητημένα ζητήματα.

**
Αυτο πάλι που υπολογίζουμε το εισόδημα των ανθρώπων βασει των εισοδημάτων που δήλωσαν στην εφορία την προηγούμενη χρονιά -και αφορούν το τι εισοδήματα είχαν την προ-προηγούμενη- εμένα παει να με τρελλάνει.
Διότι κύριε εγω είμαι άνεργη.  Εντελώς.
 Όλο το ρημάδι το 2013 άνεργη ήμουνα.  Κι αφου εξάντλησα το ιλλιγιώδες ποσο των 360 εβραίων το μήνα που μου δωσε ο ΟΑΕΔ για ενα χρονο -αναλογικά με τα 23 χρονια που πληρωνα ασφαλιση ανεργίας στον ΟΑΕΔ, παλι καλα να λεω- μου πε ο κυριούλης, ακου κοπελα μου, αφου εισαι σιτεμενη για την αγορα εργασιας, δικαιούσαι για ενα χρονο ακομα το ιλλιγγιωδες ποσο των 200 εβραίων.... αλλά βασει του εισοδήματος που δηλωσες το 2012.
 Ναι ρε θείο, αλλά εγω το 12 δουλευα.  Ακόμα χειρότερα, δουλευε κι ο αντρας μου (ας προσεχε κι αυτος).  Και φυσικα είχαμε ένα εισόδημα κάτι παραπάνω απο το να πεινάμε.  Κάνε τη δήλωση του 13 μου είπε τότε ο κυριούλης, κι έλα μετα να κάνεις την αίτηση....

Ετσι μου είπε ο κυριούλης, αλλα στο μεταξύ άλλαξε ο νόμος, και το τρελλό 200αρι το δικαιούνται πλέον όλοι κι όχι μόνο οι σιτεμένοι, και για να το πάρουνε πρέπει να το ζητήσουνε μέσα σε δυο μήνες απο τότε που σταμάτησαν να παίρνουν το τρελλό 360άρι... εμενα παλι η επιδοτηση έληξε το σεπτέμβρη, ο νομος αλλαξε το δεκέμβρη, κι αντι για το τρελλο 200άρι να μη σας πω τι πήρα....

Ηρθε και το σωτήριον έτος 2014, άνεργους μας βρήκε κι αυτό, κάναμε και τη φορολογική μας δήλωση να μας λυπηθεί ο Στουρνάρας, βρέθηκα και γω φοιτήτρια στο ανοιχτό πανεπιστήμιο (550 το μάθημα παρακαλώ, φιλική τιμή).  Και άντε, την πρώτη χρονιά είχαμε την αποζημίωση, τα πλήρωσα, και πολυ χαρήκαμε οικογενειακώς που θα πεθάνω με πτυχίο και δε θα πάω απτυχίωτη.

Αλλά η χρονιά τελειώνει, και μαζί με αυτή και τα λεφτά (τα έτοιμα).  Ολη τη χρονιά τεντώθηκα, σκίστηκα, άλλη τόση έγινα, εβαλα το μυαλό μου στο μπλέντερ και το κανα χυμο, για να βγάλω καλη βαθμολογία και να πάρω μια υποτροφία.  Μια έκπτωση ρε αδερφέ.  Ενα κόψε κάτι.  Αυτο.
Κι έρχεται η στιγμή να κάνω αίτηση για την υποτροφια.
Και κατεβάζω την αίτηση και βλέπω "εισοδηματα 2013- που αποκτήθηκαν απο 1/1/12-31/12/12" και παθαίνω ντουβρουτζά.  Μπα, την περσινη κατεβασες ηλιθια, αντε να κατεβάσεις τη σωστή.

 Ξανακατεβάζω.  Αίτηση υποτροφίας 2014-2015.  Ωραία.  Η σωστή είναι.  Την ανοίγω.  Εισοδήματα 2013.  Που αποκτήθηκαν το 12.  Που να φάτε σκατα.  Κοιτάω το ημερολογιο.  Απρίλης του 14 λεει.  Αλλά οχι κύριε.  Αφου πριν δυο χρόνια είχες εισοδήματα δε δικαιούσαι να σου κόψουμε κάτι. 
Απο του χρόνου αμα ζεις το συζητάμε.....
Για τα λεφτα που μοιράζει ο μπαρμπαΣαμαρας, τιποτα δε θα σας πω.  Γιατι μου κανε τα νευρα κρόσια το taxis, και τελικα την αίτηση την έκανε η κολλητη μου (διοτι δεν είμαστε τωρα να σπαμε οθονες κι υπολογιστες).  Και δεν ξέρω κι αμα θα παρουμε δεκάρα, παρολο που δεν φιλοξενουμαστε, κι ανεργοι είμαστε.  Αλλα το 12 δουλευαμε.  Κι αυτο μπορει τελικά να αποδειχθεί μεγα σφάλμα!
**
Και τελειώνοντας να πούμε πως ελπίζουμε αυτοί οι παρακολουθητές της ΕΕ να τα διαβάζουν αυτά που γίνονται στη χώρα μας και να πάρουν τα κατάλληλα μέτρα για την προστασία του εξωτικού είδους των ανέργων.
Πρόστιμα,επιπλήξεις, ξέρουν αυτοί.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι σκέψεις σας είναι ευπρόσδεκτες.Γράψτε ένα σχόλιο.